Verrassing!!! - Reisverslag uit Oosterland, Nederland van Bartjan Damme - WaarBenJij.nu Verrassing!!! - Reisverslag uit Oosterland, Nederland van Bartjan Damme - WaarBenJij.nu

Verrassing!!!

Door: Bartjan

Blijf op de hoogte en volg Bartjan

15 November 2010 | Nederland, Oosterland

Holaaaaaaaaa!!

Om maar met de deur in huis te vallen, ik ben in nederland!! Een aantal van jullie weten het al, anderen misschien niet, vandaar toch maar even snel dit berichtje. Ik ben als verrassing voor de familie naar huis gevlogen voor de 100ste verjaardag van mijn omaatje!!

Afgelopen donderdag ben ik geland in Amsterdam, waar ik bij een vriend daar geslapen heb...heerlijke lange nacht gemaakt, tot 20 voor 4 in de middag haha :D Ik was helemaal kapot van de vlucht...en je slaat dan ook een nacht over, dus dat helpt ook niet mee! En toen na een erg late lunch ben ik vanaf amsterdam naar rotterdam gegaan (weer een stapje dichterbij) en zijn we een avondje flink op stap met mijn studiegenootjes! Erg leuke avond gehad daar! En op de zaterdag moest duiveland (mijn voetbalteam) voetballen in Gorinchem, dus die hebben me in rotterdam opgepikt, toen ben ik een wedstrijdje gaan kijken bij de jongens en ben ik mee terug gereden naar Zeeland!

Daar was inmiddels de verjaardag van oma al aan de gang, dus ik heb nog even een uurtje in de kantine gewacht zodat ik zeker wist dat de hele familie bij oma op de verjaardag zou zijn (over het algemeen is de familie van damme namelijk niet altijd even vroeg) en daarna ben ik met backpack en al door sjaak afgezet in Zierikzee! Nou de rest laat zich al wel raden: een bijzonder verraste oma die het niet helemaal kon begrijpen, een 'boze' zus omdat ik tegen haar de hele week had gelogen, een moeder in tranen die je niet meer los wilde laten...haha ga zo maar door! Al met al een leuke verrassing dus, en ik ben zelf ook blij dat ik bij Oma's verjaardag ben geweest hoor. Je wordt tenslotte niet altijd 100 zullen we maar zeggen...

Nu blijf ik een kleine 2 weekjes nog in Nederland, want de 27ste vertrek ik weer richting Lima! En zoals het er nu naar uitziet, heb ik voor Ecuador zojuist een reispartner gescoord want Jackelien vond dat ze wel een break had verdiend...dus zeer waarschijnlijk zullen we samen 3 weekjes in Ecuador en de Galapagos rondreizen :D Stukje Broer-Zus relatiewerk haha...heb haar tenslotte in totaal bijna 8 maanden niet gezien ofzo dus ik denk dat ik het wel vol kan houden ;)

Nou zoals jullie wel kunnen zien aan het tijdstip van deze mail is de jetlag wel aanwezig...want ik heb anderhalf uur op bed gelegen, maar was zo klaarwakker dat ik er maar uit gegaan ben en maar een nachtje oversla denk ik haha...morgen lekker een regeldagje, en savonds even een potje voetballen (das ook alweer lang geleden ;))! Nou wie weet kom ik een aantal van jullie nog tegen!

Groetjesssss Bart

  • 18 November 2010 - 15:24

    Sjaak En Annie :

    Hoi Bartjan.
    Met veel plezier lees ik de reisverslagen. Wat een stunt om zomaar op dat feest binnen te lopen.Leuk om weer even iedereen te zien en wij wensen je samen met Jackelien een goede reis en veel plezier op jullie rondreis. Groetjes uit Seroos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bartjan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 55154

Voorgaande reizen:

18 Juni 2010 - 13 April 2011

Werken en Reizen in Zuid- en Centraal-Amerika

28 April 2008 - 15 Augustus 2008

USA, Peru, Bolivia en Chili, 2008

27 Oktober 2011 - 30 November -0001

Richting Azie en Oceanie!! :)

Landen bezocht: