Weer in Peru! - Reisverslag uit Lima, Peru van Bartjan Damme - WaarBenJij.nu Weer in Peru! - Reisverslag uit Lima, Peru van Bartjan Damme - WaarBenJij.nu

Weer in Peru!

Door: Bartjan

Blijf op de hoogte en volg Bartjan

28 November 2010 | Peru, Lima

Holaaaaaaaaa!!

Nou de twee weekjes in nederland zijn voorbijgevlogen!! Ik denk dat ik redelijk goed mijn best heb gedaan om iedereen te zien...want uiteindelijk is het gelukt om bijna iedereen nog even te zien, wat mee te drinken, flink op stap te gaan of om huisjes, babies of nieuwe huisdieren te bekijken haha...

Maar goed, nu inmiddels weer aangekomen in Lima, dat had nogal wat voeten in de aarde want we hadden een stevige vertraging! We zouden om kwart over 11 sochtends vertrekken, en iedereen zat netjes in het vliegtuig...toen was er een defect! Uiteindelijk was het dus gewoon half 3 voordat we gingen vliegen, echt een ellende gewoon! En ik zat (NATUURLIJK GRRR) weer eens in de kinderhoek, overal kinderen gewoon...zelfs tussen mij en een andere nederlandse jongen in kwam er een klein kind van een jaar of 6 zitten pfff, vermoeiend hoor...en wisselen van plekje is ook niks, want dan kan je je benen weer niet in het gangpad kwijt...kind was nog eens flink hyper ook, en om de 5 minuten moest je weer helpen met haar televisieschermpje, een spelletje spelen of weer goed opletten dat haar drinken niet omflikkert (Dit allemaal uit zelfbescherming natuurlijk) :D

Dusja...dat was nog niet zo'n lekker ritje! Was dus aardig moe en gaar, want uiteindelijk zaten we dus zo'n 17 uur in het vliegtuig! Lekker hoor! Maar wel lekker geslapen dus, en nu zo snel mogelijk naar Ecuador waar ik woensdag Jackelien oppik van het vliegveld! :) En dan gaan we 3,5 week in Ecuador en de galapagos ronddwalen voordat Jack weer terugvliegt nach hause en ik doorga naar Miami!

Nou jullie zijn weer op de hoogte!

Groetjesssssss Bart

• 28 November 2010 - 16:12

Tineke En Leen:

Ha lieve Bart,
    Fijn dat je weer goed aangekomen bent in Peru. Nouja goed. Leuk dat we je nog even hebben gesproken. He geniet samen met je zusje op de Galapagos eilanden we horen er wel van... Lieve groetjes en kusjes van Leen, Tineke, Sjaak en Dju, Marco

• 28 November 2010 - 19:18

Anton EnIna:

Hoi Bart,
    Fijn dat je weer goed bent aangekomen. voor ons onvoorstelbaar zo lang in een vliegtuig zitten,maar voor jou wordt het zachtjes aan gewoon. Je moedertje zal je gezelligheid wel missen, maar het was wel een hele leuke verrassing.
    Verder veel mooie momenten gewenst samen met je zus.

• 28 November 2010 - 19:42

Pap En Mam:

Hoi lieverd,

Had maar gewoon bij je papsje en mamsje gebleven, dan had je al die ellende niet gehad. Het is wel ontzettend stil in huis hoor nu ons zonnetje weer vertrokken is. Als je heimwee krijgt kom je maar snel naar huis ha, ha. Dan moeten we wel heeeeeeeeeeeeeel lang wachten denk ik. Maar we vonden het super dat je voor oma en natuurlijk ook voor ons en je vrienden twee weekjes thuis bent geweest. Geniet met volle teugen en pas op jezelf en natuurlijk op je grote zus. Veel plezier samen in Ecuador.

Veel liefs en een dikke kus van pap en mam. We houden van je.

• 28 November 2010 - 21:31

Jack:

We waren nog geen 5 minuten terug van Schiphol en mama zei:"'k Mis Bart nu al..." :D En vervolgens heeft ze nog wel 10 keer gezegd dat ze pijn in haar buik had en dat 't niet over zou gaan tot ze wist dat jij veilig geland was...

Maar balen, dat je zo lang vastzit in 'n vliegtuig terwijl je geen meter dichter bij je bestemming komt! Hoop dat 't bij mij beter gaat a.s. woensdag... Als 't weer maar 'n beetje meewerkt! :) 't Vriest momenteel en voor dinsdag en woensdag voorspellen ze flink winters weer...

Tot snel! Heb er zin in!
    Liefs, Jack

• 30 November 2010 - 20:57

Greta Kloet:

Hoi Bart,
    Eindelijk had ik eens de primeur om het eerste berichtje te plaatsen, dus een spetterend!?! berichtje gedaan, bleek dat het niet was geplaatst (waarschijnlijk) omdat ik mijn naam niet had vermeld.
    Dus wensen wij jou en straks Jacky alsnog heel veel goeds, plezier en heel veel prachtige indrukken toe samen.

Greta

• 07 December 2010 - 18:13

Irma:

Heeeeee Bartjepartje =)

Mooi dat je (uiteindelijk ;)) toch aangekomen bent @ Peru! Have fun met je zus, en daarna in Miami, ben benieuwd naar je verhalen maar ik gok dat je je de komende tijd weer aardig gaat vermaken haha. Vond het leuk om je weer te zien en spreken pas, snel weer meeten als je thuis bent maar voor nu: GENIETEN daar!

Liefs vanuit het kkkkkoude Nederland