Eindelijk weer eens een berichtje :) - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Bartjan Damme - WaarBenJij.nu Eindelijk weer eens een berichtje :) - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Bartjan Damme - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer eens een berichtje :)

Door: Bartjan

Blijf op de hoogte en volg Bartjan

28 Augustus 2010 | Peru, Cuzco

Dit is even een eerste berichtje zodat ik jullie allemaal het wachtwoord kan sturen wat op de blog komt...iemand van mijn vorige groep heeft Sawadee er schijnbaar op attent gemaakt dat ik een reisblog bijhield, en was daar niet van gediend in verband met privacy ofzo...beetje jammer! Dus nu ga ik het maar met een wachtwoord erop doen, wat ik jullie zodadelijk allemaal ook mee zal sturen...

Zoals een vriend van me al zei het is een beetje 'ijzeren gordijn-achtig' maar in ieder geval kan ik op deze manier gewoon schrijven wat ik wil...dat is voor jullie ook weer leuker! Dusjaaaa!

Dus allereerst krijgen jullie dit berichtje, dan een emailtje met het wachtwoord erin, en dan nog een emailtje met het uiteindelijk nieuwe verhaaltje! :)

Groetjes Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bartjan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 55152

Voorgaande reizen:

18 Juni 2010 - 13 April 2011

Werken en Reizen in Zuid- en Centraal-Amerika

28 April 2008 - 15 Augustus 2008

USA, Peru, Bolivia en Chili, 2008

27 Oktober 2011 - 30 November -0001

Richting Azie en Oceanie!! :)

Landen bezocht: