Het laatste weekend in Nederland - Reisverslag uit Oosterland, Nederland van Bartjan Damme - WaarBenJij.nu Het laatste weekend in Nederland - Reisverslag uit Oosterland, Nederland van Bartjan Damme - WaarBenJij.nu

Het laatste weekend in Nederland

Door: Bartjan

Blijf op de hoogte en volg Bartjan

25 April 2008 | Nederland, Oosterland

Hee mensen!!

Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk al weten ga ik Maandag 28 April voor 3,5 maand ons mooie landje verlaten. Ik vertrek 28 april (Na hoop ik een mooi kampioenschapsfeest UPDATE: SV DUIVELAND 1 NAAR DE 2DE KLASSE!!!!! KAMPIOENEN!! Voor foto's nog even wachten en dan www.svduiveland.nl) meegemaakt te hebben in klasse 3A) via New York naar Peru.

Ik zal twee dagen in New York blijven voordat ik doorvlieg naar Lima. Daar blijf ik dan op mijn beurt weer 3 dagen zodat ik zaterdagochtend (veel te) vroeg ga vliegen naar Cuzco. In deze stad zal ik de eerste twee maanden waarschijnlijk vooral verblijven omdat ik daar de spaanse taal ga proberen te leren! Ik kom dus zaterdagochtend na een vlucht van een uurtje aan, en dan heb ik zaterdag en zondag nog vrij om rustig de stad wat te bekijken, mijn gastgezin te leren kennen en om te slapen waarschijnlijk (lang leve de jetlag!).

Maandag 5 Mei begint het echte werk dus, en dan ga ik als het goed is gewoon 5 uur per dag spaans leren. En de weekenden vrij natuurlijk :) Via deze site wil ik iedereen een beetje op de hoogte houden omdat het wel erg veel werk wordt om iedereen individueel op de hoogte te houden.

Mochten jullie mijn berichtjes regelmatig willen lezen en daar een herinnering in je mail van krijgen, dan moet je even mailen naar bjvandamme@gmail.com, dan voeg ik je toe aan de mailinglist en krijg je een mailtje iedere keer als er iets nieuws geplaatst is. Hetzelfde geld als je de mails beuh bent, even zeggen dan haal ik je eraf :)

Jullie horen ervan!!

Gr Bartjan

  • 25 April 2008 - 08:32

    Niels-ik Wil Ook- P.:

    He Bart wij zijn zeer nieuwsgierig naar je verhalen vanuit Peru dus wij willen graag op de hoogte blijven.

    Maar ik spreek je nog tijdens het kampioens feest van Oosterland!

    Met de groeten van,

    Niels-toch nog een kampioensfeest-Parlevliet.

  • 25 April 2008 - 10:53

    Leen:

    Heej Bartje, Ik wil ook zeker op de hoogte blijven wat je allemaal uitspookt! Morge pakke we eerst die schaal!

    Groet

  • 25 April 2008 - 11:41

    Petra:

    Hey BJ :)!
    Succes met de voorbereidingen en vooral veel plezier daar straks!
    Lfs,
    Petra

  • 25 April 2008 - 12:05

    Heleen:

    Hoi Bartjan
    Bij deze, wens ik je een hele fijne tijd in Peru, ik hoop dat je de spaanse taal rap spreekt, en hele goede reis,met heel veel nieuwe indrukken ,ene behouden vaart!!!!
    Voor Zaterdag, KAMPIOEN !!!!
    Ik zie al je belevenissen op de site met plezier tegemoet
    groetjes Heleen

  • 25 April 2008 - 12:59

    La Profe:

    He Bartjan,
    veel succes met het kampioenschap,
    als ik nog een berichtje moet sturen hoor ik het wel. 'k ben zelf vanaf zondag 27e weg t/m 11 mei maar je kan me ook via lamacetera@hotmail.com bereiken.

    Buen viaje,
    Bibian

  • 26 April 2008 - 08:26

    Jan En Lena:

    Hé lieverd,

    We gunnen je natuurlijk van harte dit avontuur. Maar we zullen je vreselijk
    gaan missen. Weet dat we heel veel van je houden en we hopen dat we je half augustus weer heelhuids terug mogen zien.
    Voor vanmiddag heel veel succes met de voetbalwedstrijd.

    Dikke kus van pap en mam

  • 27 April 2008 - 01:57

    De Kloetjes:

    Nou Bart, daar ga je dan.
    Geniet er van, houdt ons op de hoogte én....pas goed op je zelf.
    Vaya con Dios !
    (en volgens mij is dat onvervalst spaans)
    Hartelijke groetjes
    van de vier Kloetjes

  • 27 April 2008 - 14:15

    Johan En Coby.:


    bart.
    we vinden het leuk om op de hoogte te blijven.
    we wensen je een fijne tijd toe.


  • 27 April 2008 - 20:52

    Oom Aad, Tante Matty:

    Hoi Bart,
    Weet dat we met je meeleven en het erg leuk vinden om je jongensdromen te volgen.
    Bart we geven je nog even een tip voor onderweg mee als je soms toch de weg even kwijt bent.
    Vraag dan "Me he perdido. Puede ensenarme el camino."
    Goede reis van ons allemaal, Buenas noches!!

  • 28 April 2008 - 21:07

    Wilmar:

    Hey Bart!

    Veel plezier daarzo!~

    Ik hoor trouwens net van Edo dat ie vanaf morgen ook in NY zit.
    Dus als je em ziet doe em de groeten!

    Laterz!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oosterland

Bartjan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 55178

Voorgaande reizen:

18 Juni 2010 - 13 April 2011

Werken en Reizen in Zuid- en Centraal-Amerika

28 April 2008 - 15 Augustus 2008

USA, Peru, Bolivia en Chili, 2008

27 Oktober 2011 - 30 November -0001

Richting Azie en Oceanie!! :)

Landen bezocht: